Arkadaşlarım, oğlum 2 yaşında ve ek gıdanın başından beri iştahsız kilo alımı çok çok az sürekli doktor kontrolünde olan bi çocuk 😞 bu zamana kadar malesef ki ekranla ,dışarıda gezerek vs bir şekilde yedirmeye çalıştık ama doktorumuz artık açma acıkınca gelir diyor hiçekran yok zaten sadece yemek yedirirken açıyordum ama gerçekten acıkmıyor koyuyorum önüne kalkıyor gidiyor oyun oynuyor şuan 5.saatteyiz ve hala birşey yemedi.Bu süreçten geçen yiyen yemeği seven biri olacak mı nasıl ilerlicem nolur bir fikir💡 Herhangi bir nedene bağlayamıylrum diş sendrom vs çünkü hep sevmeyen yemeden yaşayan bir çocuk memeye çok düşkündü kestim bir tık düzelmişti oda ekranla şuan oda yok . Oturduk ikimizde dolu tabakları izliyoruz 😔😔