Kaganalis bizim alerjimiz o kadar kötüydü ki, o kadar yani, vucudu komple egzamaydı, kortizonlu krem kuklanırdık hep, 1 yaşına gelmeden alerjimiz bitti çok şükür. Bunu söylemek istedim çünkü alerjik cok zordu. Darısı basınıza. Ve testlerde neye alerjisi oldugu çıkmıyordu. Sizin en azından çıkmış, ona göre önlem alırsınız.