tubist Oglumun dişleri baya ayrık çıktı acaba diger disleri cikinca birlesme ihtimali var midir? yoksa dökülene kadar böyle mi durur?
gozdesh tubist benim kızımın da ön üst dişleri boşluklu , büyüyünce düzelir diyorlar ama önemsemiyorum açıkçası bence çok sevimli 🥰
Bezelyeveannesi tubist benim oglumunda ayrik cikti cok tatli oluyor ama ilerde oyle olsun istemem yine digerleri de cikinca duzelecek diyorlar bekliyorum bakalim :)
tubist gozdesh bana da oyle geliyor ama acaba diyorum konusmasina etki eder mi doye dusundum acikcasi, evet gercekten cok sevimli duruyorlar 😇 bizimkinin 6 tane çıktı hepsi ayrık