Bebeğim 6 aylık aşısını olduktan sonra kaşıkla beslenmeyi reddediyor . Ağzını açmıyor zorla verince ağlıyor ağzında bekletiyor ya. 6 aylık bebe ağızda tutmayı ne bilir ya. 5,5 aylıkken başladık tadımlara. Püre şeklinde gidiyorduk. Kaldım resmen ya var mı bizim gibi olan ne yapabilirim ?