Poncikannesi606 Daha durun bakalım hiç belli olmaz belki hızlı davranır hemen yürür ☺️ benim ikizlerim de 7 aylıkken sürünerek başladılar emeklemeye, 1 aya kalmadan güzelce emeklemeye, tutunarak kalkmaya ve sıralamaya başladılar. 2 hafta sonra ilk yaşlarını dolduracaklar hala yürümüyorlar kendi başlarına. Koşarcasına emekliyorlar, ellerinden tutturarak yürüyorlar, ayaktayken tutunarak birkaç defa oturup kalkabiliyorlar ☺️ bakalım biz de dört gözle bekliyoruz