senem9 Ben de veriyorum. Daha küçükken kaynar su dolu kabın içine yemek tabağını koyup yemeğini ılıtıp veriyordum. 9 aydan sonra ocakta çok hafiften ılıtıp veriyorum.
nurelem Canım mecbur veriyoruz Ben geç vakit yapıyorum ertesi gün yediriyorum çünkü zaman bırakmıyor yemek yapmaya