Bebegim mamayla besleniyor. Her mamadan sonra unı baby nın biberon emzik deterjanıyla yıkıyorum duruluyorum. Arada da kaynatıyorum. Ama annem kayınvalidem suyla çalkala koy biz sizleri öyle büyüttük noldunuz hasta mı oldunuz vs diyor sinir ediyorlar beni. Her defasında yıkamaya bakmışım. Allah askına siz nasıl yapıyorsunuz. Smdi annemlerdeyiz ve biberon her yıkayışımda laf yiyorum çok duruluyorum nolur nolmaz diye ona da laf söylüyor bebegin rızkını su parasına veriyorsun haberin yok diyor