Bir Annenin Feryadı
%5.2 olmuşuz 😭😭 Esilamı gören yok Ne edeyim, ne yapayım siz söyleyin… Kimseden ses çıkmıyor. Kımse bir cevap yazmıyor. Sesimi duyan kimse yok. ne olacak esila’ya… yoğun bakıma girmesine, ölüme sürüklenmesine yüreğim nasıl dayansın? Esila’nin ayakları bile yere basmıyor bu ne demek bilen var mı? Esila eriyor… Ne olur Susmayın. Ne olur Esila’ya gözlerinizi, kulaklarınızı kapamayın. Elimden tutun diye yalvarıyorum size. Biriniz bir cevap versin diye bekliyorum. Anneyim aynı acıyı bir daha yaşamamak için çabalıyorum ama tek başıma yapamıyorum olmuyor. 😭😭😭😭😭
Lütfen destek olalım geç kalmadan miniğimizi sağlığına kavuşturalım
https://instagram.com/esilayanefesol?utm_medium=copy_link