Oykuaygun ah bende almak istiyordum izmirde e bebekte çalışan bi tanıdığım vardı mesaj atmış canım hasarlı ürünler indirimde diye normal.muziksiz oyuncak halısı her şeyi sağlam sadece kutusu hasarlı diye 56 tl ye düşürmüşlerdi Fiyat i annemi gondertip aldırdım hemen öyle bi tanıdığınız varsa sorun bu tarz şeyleri yapıyorlar