Bebeğimi 26 dereceye klimayı ayarlayıp gece modunda üzerini örtüp uyutuyorum burası çok sıcak. Bu sabah burnu tıkalı uyandı. Ateşi yok. Serum fizyolojik yaptım. Burnunu çektim temizledim. Hala burnu tıkalı. Ne yapabilirim? Buhar makinesini açtım hemen. Odayı havalandırdım.