AlpAnnesi94 Merhabalar 11.aylık bebeğim var. Sezaryen diliş yerimde sivilce gibi beze gibi bişey çıktı ve dokununca acıyo. Haftaya doktora gideceğim ama bunu yaşayan var mı? Hani ameliyat yeri olduğu için endişelendim.
Papatyammmmm AlpAnnesi94 bende doğum yapalı 2 ay oldu Bn dede çıktı sivilce gibi aynı ama 2 gun sonra geri geçti
AlpAnnesi94 Papatyammmmm birkaç gün oluyor geçmedi. Birde çatlak olmultu tam çatlak kısımdı tuhaf bisey oldu
LinaAzem Ya bu sızlama benden hiç gitmiyo sizde de var mı acı sızlama ev süpürüyorum başlıyo sızlamaya öyle yormuyorum da kendimi
Papatyammmmm LinaAzem ayenn canım oluyo kolay değil iç kısım yavaş yavaş iğleşcek iğne batmış gibi oluyo