emation55 https://resimyukle.link/i/46NkJ2 https://resimyukle.link/i/46NdtE sizce yakında diş görünür mü bebeğim çok mız mız dişten mi bilmiorm belirti var mı
BusraG emation55 Hafif kabarıklık var ama çıkmasına daha var gibi görünüyor. Daha da kabarcak, beyazlayacak, nokta şeklinde beyazlık görüncek, ondan snra patlayacak. Patlaması da 3,dört gün sürüyor bazen.
Busrabektas emation55 yakındır bizimki de böyleydi 2-3 haftaya patladı şimdi de büyüdüler ama bu diş serüveni hiç geçmiyor şimdi de üsttekiler çıkıyor yine miz miz:) miz miz olmak icin neden çok:)
emation55 Busrabektas dişler bitene kadar hep böyle o zaman kndmi alıstırayım onunkisinde çok zor bizim içinde valla😊
sedasyln Benim kızımında böyleydi bi gün bi baktım bi tarafı beyaz görünüyo sonra elime gelmeye başladı şimdide çay kaşığına bardağa değiyo ama tam anlamıyla daha çıkmadı sanırım 🤦🏼♀️ Hala kucak ve beslenme reddi yaşıyoruz bayılacaaammm 🤦🏼♀️Başımıza ne geldiyse 3 gün içinde oldu 🤭😃