Ezgibebek Bebeğim 3 aylık her yumurta yiyişimden sonra kafasında sarı sarı konak oluşuyor bunu bi kaç hafta arayla denedim ve süreki yumurtadan sonra oldu, nedeni ne olabilir?
mavisimmm20 Ezgibebek yumurtadan ilk defa duydum ama benimkide küçükken çok oluyordu kafası iyi durulanmiyor olabilir demişti doktor şimdi yine var 14 aylık
mavisimmm20 antikoalababy neyle alakası var ki bebekliginden beri oluyor konak şampuanı kullanıyorum oda ise yaramadı
antikoalababy mavisimmm20 tamamen anneden bebeğe gecen hormonlardan dolayı oluşuyor . Bizde de oldu zeytinyağı sürüp 20 dk bekletip taradım 3 kere de gecti
mavisimmm20 antikoalababy bebekliginde çok olmuştu zeytinyagiyla geçiyordu ama artık gecmemeye başladı 14 aylık şuan ilk 4 ay emdi sadece alerji olabileceği aklıma gelmişti kan testi yaptı doktor alerjisi yok demisti şimdide vücudunda kırmızıliklar çıktı sinek ısırığına benziyor ama heryerde var
mavisimmm20 antikoalababy https://resimyukle.link/i/46dezi https://resimyukle.link/i/46dTUk https://resimyukle.link/i/46dcZ6 https://resimyukle.link/i/46dDbj https://resimyukle.link/i/46dftX
antikoalababy mavisimmm20 bizde aynı şekilde 4 Ay emdi alerji gibi kızardı ama alerji çıkmadı suan bit sorun yok herseyi verdim inanın 7 aylık yumurtayı akıyla beraber yemeklerine koyuyorum üzerine gidiyorum herseyş veriyorum