Seldasyr kızım 13. Ayına girecek ek gıdaya geçtiğimizden beri savaş halindeyiz yemiyor sevdiği tek şey yoğurt ve meyve. 9. Ayda doktoruna sormuştum üstelemeyin 1 yaşına kadar çoğunluk anne sütü yada mama zaten demişti
1 yaş kontrolünde yine yemediğini söylediğimde üstelemeyin kilosu zaten yerinde kan değerleri iyi, eğer zorla yedirmeye çalışırsan ilerisi için daha zorlayıcı olur demişti. Şimdi üstelemiyorum 3-5 kaşık ne yerse o kadar, bakalım nereye kadar böyle gidecek