Nisaelizmom Canım annemin tarifini veriyorum😍 biraz patates,birkaç küp havuç,azıcık kabak,bir tutam semizotu,yarım avuç bezelye,azıcık pirinç,biraz ıspanak,varsa yeşil fasulye,üstünü geçecek kadar su. Haşlayalım biraz. Sonra blendıra vurup süzgeçle de süzelim. Vereceğimiz miktara azcık organik tereyağ ekleyelim. Kalanını buzdolabına kaldırıp ertesi gün ısıtıp içine yine az bişey tereyağ ekleyebilirsiniz. Bir de linç yemek istemem ama çok ama çok az deniz tuzu ekliyorum içine. Gerçekten az koyuyorum. Ozaman daha istekli yendiğini farkettik çünkü bu tarifi tavsiye ederim çok lezzetli oluyor🙏🏻💕