Aselinannesi0655 Kızlar 4 aylık bebegğm bı zamana kadar hiç kafasında böyle bişey görmedim . Böyle leke gibi duş aldırdım azıcık tırnagımla kaldırdım soyuldu sanki napayıö bilemedim canı acıyor mudur mustela kullanıyoruö neden oldu acaba
Buse60 Aselinannesi0655 canım zeytinyağı sür ve yarım saat 1 saat beklet ince tarak yardımı ile tara yıka iki kere falan yap geçer sakın kaldırma çok yanlış zeytinyağı sür
Deletedmom27337 Aselinannesi0655 tırnakla müdahale etmeyin. Banyo yaptırmadan 1 saat önce zeytinyağ ile masaj yapıp bekletin sonra tarayın. Duş aldırın güzelce. Bnm 2 kere de bitti
Eesay Aselinannesi0655 tırnakla kaldırmayın enfeksiyona sebep olmasın. Bebe yağı sürüp bekleyin hafif hafif geriye doğru tarayın konakları. Zeytinyağı sürmeyin bizim de önermedi asidik olduğu için hiç🌸 her gün tekrarlarsanız 2-3 güne geçer
Cicek_Gokce46 Aselinannesi0655 tam duruşanmadığından oluyor canım bebeğinin kafasına zeytinyağı yada vücut yağından sür 1-2 dk beklet sonra saçlarını tersine doğru tara ve banyo yaptır bir şey kalmaz
Aselinannesi0655 Eesay konak olup olmadıgını anlayamadım direk geldi zaten sonra bıraktım heöen deniyxrm hemen teşekkür ederim
Aselinannesi0655 Cicek_Gokce46 ama sadece üst kısmımda var durulanöasa arkasında da olmaz kı sadece tepe kısmı
Aselinannesi0655 Cicek_Gokce46 canım az önce yagladım fırçamız var onla ovaladım beklettim taradım taraga hiç bişey gelmedi ilk kez yaptım devam edeyim mi her gün yoksa konak şampuanı mı alayım
kirlibeyazkedi Ben zeytinyağı ve bebeyağını birkaç kez denememe rağmen geçirememiştim. Mustela’nın Konak kremiyle 2 kullanımda geçti. O şekilde geçiremezseniz aklınızda olsun.
Aydanyirtici Aselinannesi0655 Hindistan cevizi yagi alıp surup yarim saat bekleyip yikamanizi öneririm beklerken de hafif hafif tarayın biz oyle çözüm bulduk zeytinyağı çare olmadi
paradise Aselinannesi0655 2 ay gecmedi konak en son epey su tuttum yumusadi sampuanladigimda tirnagimla acitmadan kazidim gitti bir daha tek tuk olustu ayni sekilde onlar da gidiyor oncesinde zeytinyagi ile yumusatabilirsiniz
Elifsrslmz Aselinannesi0655 ben nivea kullanıyordum benim oğlumda da olmaya başladı eşim şampuandan dedi durdu ben değiştirmedim duş aldırmadan önce kafasını kaşıyıp kaldırdım sonra taradım önceden eşimle yıkıyorduk başını eşim yıkıyordu kendim yıkamaya başladım sonra anladım başı iyice durlanmıyormuş iki kere kendim yıkadım çocuğu konak falan kalmadı😂😂😂