annemmm2021 benim kızımda olmuştu, önce birkaç gün hafif kanadı lekelenme şeklinde zıbında görüyorduk sadece, sonrasında sarı sıvı gelmeye başladı az az. Doktora götürdük test yaptılar, enfeksiyon kapmıs dediler. Şurup, antibiyotikli krem ve baticon tarzı bir ilaç verdiler, 10 gün kullandık ilaçları, hatta sıvı az gelmeye devam ediyordu 2 hafta kadar sürdüm antibiyotikli kremi. Siz de doktorunuza durumu anlatın isterseniz