Minikkusuumm Kızlar 5 aylık olduk 3 aylık olana kadar gaz sıkıntımız fazlaydı 1 aydır bazen veriyorum bazen vermiyorum ama gazını güzel çıkarıyor rahatsizda etmiyor sizce bırakmalı mıyım kararsız kaldim
ikizlerinannesi2985 Minikkusuumm 5.ayda bıraktım iki bebeğimde de. hiç sorun yaşamadım bıraktığımda. elinizdeki bitince bence yenisini almayın bi deneyin bebeğinizi. baktınız sorun var, hemen alırsınız eczaneden🌸
Minikkusuumm ikizlerinannesi2985 dimi bencede öyle yapayım bi yandan korkuyoda insan tekrar gaz sorunu yaşar diye
ikizlerinannesi2985 Minikkusuumm yok yok geçmiştir büyük ihtimal. baya büyümüş☺️ Denemeden bilemezsiniz. ben de sizin gibi çok tedirgin olmuştum, dedim hiç olmadı hemen alırım eczaneden ama çok şükür gerek kalmadı☺️
Burculiceee BİZİM yolumuz daha uzun nurse harveys colex kullanıyoruz 2 ay 10 günlüğüz 5. Aya kadar inş bizde gaz problemini bitirmiş oluruz 🌹😬
keskebirazuyusam Hiç kullanmadım çok şükür. 2 güne bir çay kaşığının ucuyla zeytinyağı verdim hiç gaz sıkıntımız olmadı, şimdi 2 ay 25 günlük emzirip omzuma alır almaz çıkarıyor gazını maşallah