Bahar1628 valla ben neler sürmedim ağlıyordum emzirirken lansinoh garmastan emovere kantaron yağı hiç biri işe yaramadı göğüs ucu aldım onla emzirmeye basladım acısını hafifletiyordu emzirirken 1 buçuk ay çektim sonra geçti yaralarım şimdi normal emziriyorum sıkıntı olmuyor her insana farklı krem iyi geliyor bana hiç biri fayda etmedi tahin yağınıda duydum bi dene istersen