Çocuk arabası daha rahat kucakda taşınmayı her bebek severde belinize size. Yazık yalandan yere kendinize eziyet etmeyin.ben mecbur kalmadıkca kullanmıyorum nasip olur izine giderken kullancam Havva alanında kolaylık olsun diye bir büyük oğlum daha var bebeğim 4 aylık valizler falan araba kullanmak daha rahat..