Milagrosoreiro benim değişiyor. Kanguruya alıyorum uyuya kalıyor arabasına yatirinca uyumaya devam ediyor. Bazen arabasında uyuyakaliyor. Ancak huysuzsa yani uykusu var ama uyumak istemiyorsa ya da uyku sinyalini kaçırmadan tenha bir köşede kucağımda uyutuyorum valla.
Bir de çok huysuzlandiysa (mama sandalyesinde oturmak istemiyor mesela) yanıma aliyorum ya da kucağıma ben yemek yerken ona püresini yediriyorum ya da bizden yiyormuş izlenimi yapıyorum :D