Kızlar selam,
Bebeğim 9 ay 13 günlük. Gelişimi kilosu gayet yerinde. Ne zayıf ne tombiş. Doktorumuz her şey gayet güzel dedi. Ek gıda da tüketiyor ama ağırlıklı olarak anne sütü alıyor. Sütüm var gibi geliyordu, hiç aç olduğu için ağlama huysuzlanma olmuyor aslında. Huysuz bir bebek ama gelişimi de olunca aç mı kalıyor diye düşünmedim açıkçası. Her neyse çarşıya çıkmam gerekiyordu süt sağmak istedim ama 15 dakikada 15-20 cc anca sağabildim. Elimle sıktığımda süt geliyor aslında ama bilemedim. Sizce sütüm mü azalıyor?