Elifannesi333 Kızlar ben 2 ay oldu doğum yaptım ama normal doğum yaptım yapar yapmaz ameliyata alındım sağ rahim duvarı yırtıldığı için 3 saat ameliyatla dikildim şimdi de çok fazla kırmızı kan gibi rahimin içerisi ve şişti normal mi