Kızlar Avcılar’da oturuyorum bebeğim 2 aylık işlerim oluyor haliyle halledilmesi gereken önemli şeyler ertelenemeyecek şeyler taksi haliyle çok yazıyor ve çok trafik oluyor zaten kangurusuna koyup metrobüse binsem bir sıkıntı olurmu acaba tek başına bebek arabası metrobüs cok zor olacaktir eminim kanguruda ikimizin sıcaklığı bizi çok bayarmi çok huysuz bir bebeğim yok yani kangurusundayken genelde uyur ama hiç toplu taşımaya binmedim çok zorluk çıkıyormu önümde bebek sırtımda bebek çantası?