Soe evet her öğünü biberonla alıyordu. Yarı yarıya mama veya sağdığım sütü biberonla veriyorduk. Sağınca da ancak 30 cc falan çıkıyordu, zamanla mama miktarı daha baskın oldu tabi. Ama bebek emmeye başlayınca sütüm arttı 1 aydan sonrasında,o da eds sayesinde oldu