Kızlar 34+5te doğum yaptım 2 gün oldu suan evdeyim bebeğim kuvozde, 2400kg solunum sıkıntısı var hızlı nefes alıyormuş ve kanında enfeksiyon cıktı kuzumun. Bugun de doktor kalbinde delik var ama 3-4 güne kapanır dedi böyle bisey yasayıp kapanan var mı endiselenmeli miyim😔 Lütfen kızıma dua edin anneler sağlıkla evime gelsin cok zordu onu bırakıp gelmek ve bunları duymak🙏🏻🥺