Merhaba kızlar..Ben 6 ay önce doğum yaptım.Çok özür dilerim doğumdan bugüne kadar yeşil akıntım var..Hiç bitmiyo çok sıkıldım artık.Bir kaç doktorada gitdim 10a yakın farklı fitiller kullandım hiç bi etkisi olmadı..Ne yapa bilirim.?Kullanıp etkisini gördügünüz bişey varmı?Bu arada Azerbaycandan yazıyorum kızlar sizlerdende bilgisi olanlar varsa yazın bana lütfen