Zekiye_079 ben bebeğim 5 aylıkken ikinci bebeğime hamile kaldım , 7 . Ayıma kadar emzirdim şuan 34 haftalık hamileyim, 1 ay sonra doğumum var . Bir sıkıntı yaşamadım. Çocuk doktorumuz da kendi doktorum da emzirebilecegimi söylemişti. Gerekli vitamin takviyesi alıp emzirmeye devam ettim