egelsenkonuss Benim göğüs ucum yok kızım çok çok zor alıyor ve iki kere çekip bırakıyor kavrayamiyor silikon denedik hiç tutmadi mecbur bı kaç defa kaşıkla verdim sağıp önerisi olan var mı ?
MorErigim egelsenkonuss benim kızımda almıyordu önce emziğe alıştırdım sonra emmeye başladı slikon kullandım hep
Aydonika egelsenkonuss sağım yapıp biberonla ver bir kaç kez sonra silikon ucu tutar benim kızım da 23 günlük ilk günler ilaç kullandığım için emziremedim sonrada göğüs ucum çıkmadığı için hastane silikon uç önerdi emziremediğim sırada mama yediği için biberonla silikon ucu tutmuştu sağım yaparsanız pompayla göğüs ucunuzda zamanla çıkar ben şimdi ara sıra göğsümü de vererek alıştırmaya çalışıyorum umarım sizinki de tutar
egelsenkonuss Aydonika inşallah ama pompayla çıkmıyor 10 gündür pompa kullanıyorum elimle oynasam azıcık cikiyo
Aydonika egelsenkonuss bol bol su tüket canım sen sağmaya devam et masaj yap sürekli göğsüne bir de çıplak vücuduna al bebeğini göğsünde dursun ten tene temas yap bol bol artar sütün merak etme sütüm yok diye de düşünme var sütüm gelecek de bebeğimi doyuruyor diye düşün streste sütü etkiler
Klmm Benimde göğüs ucum yoktu emmiyordu 40 gün sağdım verdim sonra ucu çıktı biraz silikon gögüs uci kullandım emiyor şimdi ama biberon verme
Prensiim Ya kızlar bende silikon uç kullanmaya başladım. Ama herkes gögüs ucu yara diye silikon uç kullanır benimki silikon uçla yara oluyor yanlış mı kullanıyor anlamadım gitti. Bebek sadece ağzına ucu alıyor o kahverengiyi tutturamıyorum
Sedatsn Kızlar hangi silikon ucu aldınız benim oğlumda tutamıyor sağım yapıp şırıngayla veriyorum sarılık olmaya başladı sanki
Prensiim kupkupra silikon ucu fazla kullanmadık. Lansinoh krem kullandım ve kahverengi kısmın büyük kısmını vererek emzirmeye çalıştım o şekilde düzeldi