Aysegul-04 Kızlar bebeğim 40 günlük sürekli mastit oluyorum.Göğsümü sağarak veriyorum beni emmiyor.Ağrıya dayanamıyorum mamaya başlamak istiyorum.Sütten nasıl keserim acaba
Yelda35 Aysegul-04 canım sağ bolvol ağrın kesilecek. Sütten kesme varken mama anne sütü yerine geçmez bende mama veriyorum keşke emzirebilsem sütüm yetse 😍
Balteknem Aysegul-04 2 saatte bir sagin veya emdikten sonra boşaltın dolaba atin ihityaci olana verin geciyor mastit masaj yapin dusta masaj yapin zamanla geçiyor
Aysegul-04 Yelda35 öyle ama sürekli mastit oluyorum bebeğime bakamıyorum süt alerjisinde var o yüzden