Kızlar merhaba bebegım 50 günlük gazımız var cok herseyı yapıyorum ama fayda etmıyor ıkınıyor bastırıyorum karnına masajlar yapıyorum bısıklet hareketi yapıyorum ama cıkaramıyor kaç damla denedım onlarda fayda etmedı tek bakıyorum dogdugundan berı bi önerisi olan varsa lutfen soylesın :(