GramPozitifBakteri NurrA Bezin içinden çıktıysa çok dolmuştur bez bi kez benim de başıma geldi.Yırttı kendini alamadım bezini,sonuç olarak bez patladı artık
asz NurrA çişi tutan şey.işedikçe şişer.pedlerde de var.altı uzun süre kaldı mı oluyor popoya yapışıyor.benim oğlanın pipi ucuna da yapışırdı bazen
NurrA Buse60 iki gündür bezinde şeffaf parlak yumuşak küçük parçalar görüyorum bezinden mi diye kontrol ettim ama değil
theGunes NurrA Jel gibi değilmi? Bezin içindeki emici yüzey onlar. Muhtemelen çok doldurmuştur bezini
GramPozitifBakteri NurrA Bezden çıkıyorlar.Çok dolduğu zaman bez parçalanmaya başlıyor o emici kürecikler çıkıyo içinden
NurrA asz aslında çok kalmadı ama bezini iyi doldurmuştu demek oymuş bende kendi yaptı sandım aklım çıktı 😂
Bebek-annesi NurrA bazen çişi fazla olunca oluyor bende bir iki kez karşılaşmışımdır ama normal bizim kullandığımız pedlerde de bazen oluyor maalesef.