Arkadaşlar doğum yapalı 4.5 ay oldu..spinal anestezi ile sezeryan doğum yapmıştım..ilk baslardaki ağrılar bitmişti..son zamanlarda yaklaşık 10 15 gündür gece bebek ağlayınca kalkıyorum mesela o sırada tam özel bolgemin üstündeki hafif sağa olan taraf çok acıyor..sonradan böyle bir ağrı olmasi tuhaf değil mi neden olabilir?gece cam yanımda açık yatıyorum ve direkt bana geliyor..aynı zamanda da sabahları böbrek ağrısıyla uyanıyorum..sizce usutmeye bağlı mıdır?başına böyle bir şey gelen var mı acaba ?