Kızlar merhaba 5 aylık bebeğim var emziriyorum göğüsüme dokunamıycak kadar ağrıyor ve acıyor ağlayarak emziriyorum resmen bütün vücudum ağrıyor sabah doktora gittim sulcid diye bir antibiyotik verdi başla neler yapmam gerekiyor eczacıya sordum sağıyımmı falan diye yok bol bol emzir dedi sizin deneyip kendinizi rahatlattığınız yöntem varmı yoksa sadece antibiyotik kullanımı yeterli olurmu