kahvekokusuu Sunabay yarin yapcam bende ama sadece ablam enistem kizlari ve biz olcaz maksat hatira kalsin balon aldim masa için kenarlarına sus aldim birde 1 yas balonu var o kadar resimli de padta yeter🤗
Sunabay kahvekokusuu Bende kız kardeslerimi çağırmayı düşünüyorum çevrem çok kalabalık okadarini kaldırmam .tesekkurlee
Sunabay hirosima Açık alanda çok güzel olur ama benim pek imkanım yok o şekilde anca evde yapabilirim yada piknikte yeşil alanda nasıl olur bilemiyorum
Sunabay Harvicell Cicekkizliya çok haklısınız.bende çok abartılı birşey istemiyorum zaten sadece fikir amaçlı sordum.genede tesekkurler
hirosima Sunabay valla piknik alanda varsa orda yap derim evde uğraşılmaz sıcak zaten bunaltıyo bide virüs zamanı gerek yok milleti eve toplamaya derim😊