çift yönlü kanguru alıcaktım, solomom ya da mamadus bakıyordum. internette okurken dışa dönük kullanımın zararlı olduğu konusunda yazılara denk geldim. çift yönlü olanları tek yönlüye göre 2 katı neredeyse. boşuna alıp zararlı şeyi kullanmak istemedim. siz nasıl kullanıyorsunuz öne doğru da takıyor musunuz?