Yasela Kızım 1 aylık 6 günlük göbegı 1 . Haftada düşmüştü şuankı halının resmını atıcam size o şekilde olması normal mı daha küçük diyemi dışarda bızımkıler genelde içe doğru ya doktra normal kontrollerıne götrdgumzde yani görmüştür soyduk ama dıkkanı mı cekmedı sorun mu olmadığı için sağlık ocagında hemşireye sordum doktra goster dedı 🤷♀️ Öyle dıyınce huyladım https://i.hizliresim.com/almqLd.jpg
Deletedmom47 Yasela Göbek fıtığı olabilirligi var bi göster ,göstermemezlik yapma .Oda çocuk cerrahisine yönlendirir zaten .