Kukuli4198 Benim oğlum da 2 yaşında. Telefona düşkün. Bıraksam bütün gün izleyecek video. Ama günde 1 kere yarım saat veriyorum en fazla. Çocuk şarkıları izliyor.Gün içinde ılık su doldurup balkona çıkarıp suyla oynatıyorum, aşağıya parka indiriyorum, yemek yaparken yardım etmesini istiyorum böyle böyle unutuyor