cihangirveannesi Doktoruna sordum meme boşalana kadar ver dedi ama benim bebeğim emmiyor o kadar, acaba emdiği yetersiz mi kalıyor? Kaç dakika emmesi yeterli? Fazla memeyi tutamıyoruz, zor zahmet tutturuyorum. Fazla ememiyor. Aç kalıcak diye korkuyorum.
Sermec27 cihangirveannesi bebeğim 22 günlük tahmini 10 15 dk arası emiyor en başından beri yani göğsüm yumuşayana kadar emiyor
Morusevenanne cihangirveannesi 15 dk diyolar ama benim bebeğim hic 15 dk emmedi mesela. ben de hep korkardım. her bebeğin emiş gücü farklı aslında ne kadarlık şu an? sarılık zamanını atlattıysa korkmayın çiş ve kakadan anlayabilirsiniz tokluğunu
Morusevenanne Sermec27 sizi happymom dan hatırladım rabbim size bağışlasın evladınızı ömrü güzel olsun inşallah analı babalı büyüsün
cihangirveannesi Morusevenanne kaç dakika emiyordu bebeğiniz. 1 haftalık daha bebeğim meme emmede sıkıntı yaşıyoruz. Sarılık riski var. Hafif gözlerde sarılık var doktor şuanlık teste gerek yok dedi. Uyandırmaya uğraşıyorum sürekli.
Nesrincente Ya kimisi diyordu 1 saat 2 saat emiyor dıye Vala benım 5 dk 10 dk yani ay bende sorun var dıyodum ilk zaman tabı cahillik deneyımsızlık ee bıde yeniyız adepte degılız depresyon falan filan bı suru sey eklenince insanın aklı allak bullak oluyo eger cıslı bez sayısı 5 6 tane oluyorsa doyuyordur merak etmeyin kılo alımına falan bakarsınız sıze tavsiyem dıs dunya ya kulağınızı kapatın sız zaten bı duzen olustıracaksınız bebegınıze alısıp onu tanıyınca hersey rayına oturacak boyle her agladıgında cocuk ac olmuyo eskiler ac bu cocuk ac der hep
cihangirveannesi Nesrincente Haklısınız. Meme tutmada sıkıntı çekiyoruz. 2 saat uyandırmaya meme tutturmaya uğraşıyorum her seferinde. Ama emdiği 10 dakika. 😟 karnına bakıyorlar şişik değilmiş açmış bebek.
Morusevenanne cihangirveannesi ben komple soyıyordum altını alıyordum o şekilde uyanıyordu sadece bezle emziriyordum maksimum 10 dk emiyodu sanırım o da maksimum üzülürdüm ben de 15 olmuyor diye. Karnı şiş olması bebeğin tokluğuyla ilgisi yok ya saçmalık.
Nesrincente cihangirveannesi işte dediğim gibi cişli bez sayısı ve kılo alımında bellı olur mumkunse tek bakın bebeğinize daha az stres olursunuz