yeymnmmm0 son adet tarihim 9 haziran. bugun kan verdim 70 çikti degerim. nette hesaplattim 3 haftalik gorunuyo. normalmi biraz dusuk geldi bize. pzartesi dr gidicez. sizler kac haftalikken ve degeriniz kaç olarak ögrendiniz
nneslihan yeymnmmm0 gebelik haftası kan değerine göre hesaplanmıyor, son regli tarihi baz alınıyor 7,86 idi öğrendiğimde reglime 8 gün vardı
zynn yeymnmmm0 2 gün sonra kan verdiğinizde 2 kat civarı yükseliş varsa gebelik diyip keseyi bekliyorlar. Yani o değerle doğru bir ölçüm olmaz.
ArassMom_ yeymnmmm0 Çıkan değere göre hafta hesaplama olmuyor sadece değerin günden güne artması gerekiyor 2 gün sonra tekrar kan verin 2 yada 3 katına çıkmış olduğunu göreceksiniz 🤗
hunilimomm nneslihan merhaba bisey sormak istiyorum iliski üzerinden kaç gün sonra kan versek çıkar yada belli olur mi illa adet zamanı mi beklenmeli ben daha önce kan vermedim bilmiyorum ne zaman kan vermem gerektiğini
nneslihan hunilimomm ben reglime 8 gün varken erken gebelik testi yapmıştım ilk çok çok silik çıktı sonra kanda öğrendim ovulasyon testi Kullanıyordum yumurtlama ile birlikte 11 yada 12 gün sonra öğrenmiştim
yeymnmmm0 nneslihan hesaplaniyo ya çikan sonuca gore. 3 haftalikken mesela 5-50 arasi olmasi gerekiyo gibi
ArassMom_ yeymnmmm0 Hayir o verilen değerler fikir amaclı veriliyor sonucu okuyan makinaya göre değişebiliyorda mesela hafta hesaplamadı son adet tarihine göre yapılıyor 🌸
yeymnmmm0 ArassMom_ ha evet canim. son adet tarihi soruyorlar zaten hemen. degerlerin degistigini bilmiyodum ben cok taktim degere suan pozitif bi dusus olmazsa katlanip gidicek insallah
ArassMom_ yeymnmmm0 O değer yükseliyirsa çok takılmayın stres yapmayın 🤗 Hatta bugün gidip kan verin değerin yükseldiğini göreceksiniz🤗🤗
ikibabybirmom yeymnmmm0 Evet adet olmama bir kaç gün kala yumurtlama olmuş canım ilk değere doktor kimyasal olabilir demisti stres yapmistim bende iki gün arayla 3 defa kan verdim sağlıklı yükseldi değer çok şükür şuan kucağımda bebişim ❤️
yeymnmmm0 ikibabybirmom demekki her an hersey olabilrr😂 Allah ol dedi mi adetten once bile oluyo iste