myloves23 0 ile başlayanlar gebelik yoktur canım diğer tahlillerinde birtanesinde 27 çıkmıs sonra azalmıs muhtemelen eger tahliller yeni ise kimyasallar gebelik yaşamıssın canım bende yaşadım bunu
test yapmasan asla anlamazdın dedi doktor bana kadınların çoğunda senede bir kaç kez yaşar adetim gecikti sanar hatta bazen adet gecikmeden bile rahme yerleşmeden adet ile beraber atılır dedi
biz bunu gebelik saymıyoruz dedi ama arkasından hemen gebe kalma ihtimal çok yğksek dedi ve ben kanamam bittikten 28. Gün oğluma hamile oldugumu öğrendim
benimdw adetimin günğ agrım vardı ama olmuyordum test yaptım iki çizgi çıktı hafif silikti kan verdim 50.90 çıktı doltor kkimyasal gebelik olabilir hemen sevinmeyelim dedi
iki gün sonfa bidaha kan ver dedi 26 ya düştü
sonra 10 a düştü ve sıfırlandı ama arkasından hemen hamile oldugumu öğrendim canım