Arkadaşlar 7 buçuk aylık bebegim var iki buçuk aydır muzdaribim sik adet görmekten.4 aydan sonra memeyi bıraktı oğlum geceleri bazen emiyor.ilk adet oldum 20 gün sürdü sonra 5 gün temiz kaldım tekrar adet oldum 18 gün sürdü 10 gün temiz kaldım şimdi tekrar adet olmuşum.ilk günler kirmizi leke geliyor sonra normal adet oluyorum son bir hafta kırmızı kahve rengi karisik leke geliyor.gecen ay kırmızı kanjma baktırdım hemogramim 13- 14 yüksek bile normalde 12 -13 falan dır önümüzdeki hafta doktora gideceğim ama varsa böyle deneyimi olan söylesin bi sıkıntı çıkmaz inşallah 😔