ecemeric Kızlar 3 aylık bebekle çadır kampında zorlanır mıyım sizce? 3,4 günlük bir kamp olacak bu arada
Bulutbey ecemeric çok zorlanacağınızı düşünmüyorum. Sağa sola kaçamaz daha nasıl olsa 😅 rüzgardan ve güneşten koruduktan sonra tabi bebeğinizin mizacı da sakin ise bir şey olmaz.
Deletedmom896 ecemeric Annemin evinde bile zorlanıyorum tabi çadırı bilemedim şimdi o aylarda daha çok düzen isterler çünkü
Saitkereminannesi ecemeric hiç zorlanmazsınız eğlenceli geçer bizde geçen yıl gitmiştik bu yıl daha çadır sezonunu açamadık
ecemeric Bulutbey çok sakin şükür ki.. Hamagini da yanımda götürmeyi planlıyorum umuyorum sıkıntı olmaz 😊
ecemeric Deletedmom896 kızım Sakin bir bebek. Özellikle disairda olduğunda uyumayı çok seviyor. Bakalım deneyimleyecegiz