Sevde21 Bebeğime mama veriyorum sütüm az doktor önerdi Herkes diyor etrafım ablamlar yengem teyzemler ailem kısaca diyorlar mama kilo yapar ama Bi süre sonra mamayi bırakınca bebeğin balon gibi soner doğru mu sizlerde oyle oldu ya merak ettim
seydaac Sevde21 hiç öyle şey olur mu ya. Takılmayın böyle yorumlara herkes mama kötü gibi konuşuyor. Tabiki her anne emzirmek ister ama azsa veya yoksa tabiki mama kullanılır. O kadar bebek var mama ile beslenen hiç de kilo yapıp sonradan sönen görmedim.
F-Betul Sevde21 Mama her bebeğe kilo yapmaz bir arkadaşımın kullanmadığı mama kalmadı çocuk hala zayıf. Şahsen kızımda az olsa kullandım ama aşırı bir kilo yapmadı evet kilolu bir bebek ama anne sütü alırken de kiloluydu kilo biraz da yapı meselesi.
Cgdmltr93 Sevde21 eeee napıyım aç mı bırakayım çocuğu de? Kilo alsın sönsün zayıf olsun tombiş olsun ne olursa olsun o bebek o mamayı mutlaka yiyecek. Kulak asmayın siz onlara boşverin..
Nilguny Sevde21 ay hangi mamaymış o allasen söylesinlerde bizde kullanalım 6. Aydan sonra full mama içti gram kilo alamadı her bebekte aynı olmuyor malesef. Herkes cok biliyor takılmayın he diyip geçin 🌻
Tugba5252 Sevde21 ne alakasi var ilk kizim hep mamaylq buyudu yasim kucuk oldugu icn gogsumun ucu yoktu hicde sonmedi suan 8 yasinda kilosu yasitlarina gore gayet iyi ve boyudq fazla uzun 13 yas kiyafet giyiyor boyle seylere inanma
Zeynep2304 Sevde21 ne saçma bir yorum diyelimki öyle vermiyecenmi mama acmi kaĺacak bebeğin benim kızım mamayla büyüdü şükür kilosu da gelisimide çok iyi
Sevde21 seydaac ablam diyor oğlum söndü yengem de diyor kızım söndü bende merak ettim niye alıp sonradan sonerler ki
Sevde21 Cgdmltr93 ablam diyor bak oğluma aptamil verdim ne kadar kiloluydu mamayi bıraktım tüm kilosu da gitti bende o yüzden sorayım dedim
Sevde21 Nilguny ablam da yengem diyor sürekli Benim sütüm yok bi gogus tek oda hiç yok denecek kadar az diyorlar bekle 6 ayda ek gıdaya geçersin mama verme yani çocuğu 3 ay aç bırakmami istiyorlar
zeyzey77 Sevde21 Ne vereceksin bebeğe kuru fasulye pilav mi? Sen onlara bakma herkes kendi bebeğini düşünsün. Bizde mamayla büyüttük yeteri kadar sütümüz yok. Hiç öyle bir şey olmadı
seydaac Sevde21 mamayı bıraktığı için kilosu gitmez ki. Büyüdükçe hareketlendikçe kilo alımı yavaşlar, belli bir aydan sonra kilo alımı durabilir. Bunun mamaya alakası yok
Senemasilberen Sevde21 bıktım artık şu çok bilmişlerden..sürekli mama ile ilgili aptal aptal konuşuyor herkes..yok mama böyle yok şöyle 🤦🏽♀️
Sevde21 zeyzey77 yok bakmıyorum zaten mama veriyorum şuan hep aynı şeyi dedikleri için sıkıldım yok verme bekle 3 ay sonra 6 aylık olur ek gıdaya geçersin yavrumu 3 ay aç bırakmami istiyorlar
zeyzey77 Sevde21 3 aya kadar bebek aç mı kalsın ? Bence sen onlara kızmadan onlar susmayacak. Ek gıdaya da başlamış olsan yine mama vereceksin. Günde 1 sefer yiyecek ek gıda 3-5 sefer değil
Selinglr Sevde21 ay bitmedi zaten o teyzeler yengeler 🤣 zamanında nasıl bir psıkolojık baskı altında kaldılarsa nesılden nesıle aktarıyorlar anne sutunun yeterli olmadıgı yerde tabıkıde mama 🙌