Dün tuvalet eğitimine başladım ama kızım bir kere kakasını tuvalete yaptı ve ondan beri çişini tutuyor. Çişi olmazsa gidip oturup çiş yapıyorum diyor ama çişi gerçekten gelince gitmiyor redediyor. Tecrübeli anneler alıştırmak için ne yapmalıyım, kendiliğinden öğrenecek gibi durmuyor.