Korkmayın, bebekler vücut sıcaklıklarını kontrol edemedikleri için başları hep sıcak olur. Başı üşüdüğü zaman korkun, zira vücudu da soğuk alıyordur 😊 biz her hastaneye gittiğimizde ateşi 36 buçuk 37 çıkıyor kapıda iki dakika bekletip tekrar ölçüyorlar yeni düzeliyor. İlk zamanlar korkuyorduk meğer normalmiş, oradakiler de alıştı 🙂