Kaderrrrrr23 Bizim antibiyotiklik durum yok dedi iburamin verdi 4 gün kullan geçmezse görüşelim dedi bugün 4. Günümüz dün öğlen itibariyle ateş düştü çok şükür ilk 2 3 gün çok zorlandık 39.8 ateşleri gördük sürekli duş aldık küvette oturdu gece gündüz ıslak bezle gezdi üstünde bugün daha iyi ama iştahı gelmedi hala mız mız ve ishalimiz var inşallah tez zamanda şifa bulurlar ya çok zor çocuk hasta olunca