GokturkAlp Sevde21 Bebivita Alman markası, Hipp markasına ait diye biliyorum. Organik, şekersiz ürünleri vardı. İçeriğine bakmanız daha iyi olur.
Kir_papatyasiii Sevde21 Bir süre kullanmistim kızıma baya kilo yapmıştı sütüm az diye kullanmıştım içeriği iyi diyorlardı güzel bı mama ama sadece hizli kilo aldırdı bizde
Sevde21 Kir_papatyasiii benimde sütüm yok diye oğlum 3 aylık Peki birşey sorayım. bebivita bırakınca kızınızın kilosu gitti mi tekrar
Sevde21 kucukprensinannesi kabızlık yaptı mı hiç sizde bebeğime iki mama verdik kabız oldu dedim bebivita alayım fiyatı tam ne kadar
Tugba5252 Sevde21 kabizlik hic yasamadik cok sukur gayet iyi geldi fiyat olarakda iyi cunku ilerledikcr mamaya para yetismiyor
kucukprensinannesi Sevde21 aksine bebelac gold kullanıyordum kabızlıktan şikayetçiydim şuan maşallah her gün yapıyor anne sütüde alıyor
Mom622626 Sevde21 Bim maması değil Hipp şirketine ait içeriği hipp kadar kaliteli olmasada iyi bir mama. Ben milupa kullanıyordum onu uzun süre bulamayınca ve diğer mamaları kızım almayınca bebivita denedim ve memnun kalmıştım.