Kızım 11 aylık, doğduğundan beri asla yalnız kalmak istemez, mutfakta onu yanıma indirip önüne oyuncak bırakıyorum ama saniyesinde emekleyip paçama yapışıyor beni al diye, odada yalnız bırakmak mümkün değil zaten, bırakıp WC ye bile koşa koşa gidip geliyorum, hemen arkamdan emekleyip ağlamaya başlıyor. Bu durum normal midir, nasıl alışır, güvenli bağlanmadan kaynaklı bir durum mu acaba? Hani hiç onu bırakıp gitmişliğimde yok, doğduğundan beri iç içeyiz ama sıkıldım bu durumdan, yani o oynasın ben de rahat rahat işimi gücümü yapayım istiyorum.