[silindi] günlerdir arel bebek için ağlıyorum. Kızıma Bayramlık alacaktı annem.Öğrendikten sonra vazgeçip parasını ona gönderttim. Postlarını takipteyim. Eşim maaşını alınca biz de Yardımda bulunacağız inşallah 🙏 rabbim takat versin minicik bedenine. Dayanma gücü versin. Videolarını izledikçe o kabullenişi, sessiz ağlaması… insan olan Dayanamaz. Her gün duamda. Evet bu platformda böyle başlıklar ilgi çekmihor. Kaos,elti,kaynana, resim paylaşımı olsa günlerce Yorum yağıyor. İnşallah ünlüler işin içine bir an önce dahil olur ve en kısa sürede toplanır Arel bebeğim tedavi parası. Zamanı çok değerli😥 kendi bebeğime baktıkça onun yüzü geliyor gözümün önüne kahroluyorum